Доставка

Условия за доставка

 

Извършваме доставка на територията на България с куриерски фирми Еконт Експрес или Спиди, в съответствие с Общите условия.

 

Поръчки на стойност над 50 лв. се доставят безплатно до офис на Еконт или Спиди.

 

Поръчки, направени до 17:00 в работен ден се обработват на същия ден. Поръчки, направени след 17:00 или в почивни дни се обработват на следващия работен ден. Ako поръчката е до офис на Еконт или Спиди, тя може да бъде получена на следващия работен ден, както и в събота до 13:00. Времето за доставка на поръчки до адрес е от 24 часа до 7 работни дни. В повечето случаи доставката е на следващия работен ден след изпращането.

 

Ако нямаме възможност да доставим поръчаната стока ще Ви уведомим с обаждане по телефона или email.

 

Клиентът има право да прегледа получената стока за съответствие със заявената за покупка, без да нарушава оригиналната опаковка или по друг начин да нарушава оригиналното състояние на продукта.

 

Клиентът заплаща транспортните разходи в двете посоки, ако поръчката е била отказана след като е изпратена по куриер.

 

Разходите за връщане на стоки съгласно ЗЗП са за сметка на клиента.

 

Възможна е и доставка на територията на Гърция и Румъния. Сроковете и цената за доставка са съгласно тарифите на Еконт и Спиди.

 

Условия за връщане

 

Замяна на продукт

 

Когато доставеният продукт видимо не съответства на заявения за покупка от клиента и това може да се установи чрез осъществен преглед, клиентът може да поиска доставения му продукт да бъде заменен със съответстващ на направената от него поръчка в срок от 14 дни от получаването му, чрез формата за контакт.

  • Продуктът трябва да бъде неупотребяван и в оригиналното си състояние и опаковка
  • След преглед на върнатият продукт от наш сътрудник, клиентът ще бъде уведомен чрез e-mail за резултата от проверката и за изпращането на съответващ продукт
  • Разходите по връщане на продуктите са за сметка на клиента
  • Изпращането на продукта до клиента може да отнеме до 30 работни дни от датата на пристигане до shave.bg
  • Ако продуктът не е неупотребяван и не е в оригиналното си състояние, shave.bg си запазва правото да не приеме връщането му и да го изпрати обратно на адреса на клиента.

Възстановяване на сума

 

Когато доставеният продукт видимо не съответства на заявения за покупка от клиента и това може да се установи чрез осъществен преглед, клиентът може да поиска възстановяване на сумата за продукта в срок от 14 дни от получаването му, чрез формата за контакт.

  • Продуктът трябва да бъде неупотребяван и в оригиналното си състояние и опаковка
  • След преглед на върнатият продукт от наш сътрудник, клиентът ще бъде уведомен чрез e-mail за резултата от проверката и, че сумата за покупка на продукта ще бъде възстановена
  • Сумата се възстановява по същия начин, по който е била платена
  • В случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на суми се извършва, чрез нареждане на обратна операция по картата с която е направено плащането в срок от 5 дни
  • Възстановяването на сумата по друг начин може да отнеме до 10 дни и зависи от използваните платежни институции
  • Всички разходи по възстановяването на сумата са за сметка на Клиента
  • Ако продуктът не е неупотребяван и не е в оригиналното си състояние, shave.bg си запазва правото да не приеме връщането му и да го изпрати обратно на адреса на клиента